Z roku na rok rynek i e-commerce wyraźnie tęż rośnie. Tylko i wyłącznie pomiędzy rokiem 2019 a takim o to 2020 rokiem sprzedaż takich to też i produktów online w Polsce wzrosła, aż o 35 procent, w kolejnym to też i okresie 2020 a 2021 eksperci szacują i kolejny skok, aż i o 12 procent.
Nic i nie wskazuje na to, aby ten o to cały trend miał się zmienić. Coraz to częściej, ale i o wiele to chętniej klienci korzystają ze sklepów internetowych w Polsce, kupując również i w nich coraz to więcej takich o to towarów, których i sprzedaż była wcześniej jednak i zarezerwowaną tylko i wyłącznie dla takich o to sklepów jak sklepy stacjonarne. Artykuły dotyczące innych trendów związanych z biznesami internetowymi znajdziesz w serwisie www.internetowi.pl.
Rozwój tez i tego o to rynku powoduje również i jego o to całą profesjonalizację, ale również i o wiele to dynamiczny wzrost ów to konkurencji. Jak również i nie zostać w bardzo to też i dalekim ów tym o to roku? Poznaj jednak i 4 najważniejsze to trendy na ten dany rok, czyli 2022.
1. Sklepy internetowe, a social commerce
Hasło i social commerce pobrzmiewa jednak i w takim to też świecie handlu internetowego od długiego to też i czasu, ale jednak i ostatnio bardzo mocno zyskuje na ów to znaczeniu. Bez wątpienie jednak i można je uznać za taki o t trend e-commerce w roku 2022. Co to też i oznacza? W wielkim i to jednym skrócie chodzi o sprzedaż internetową realizowaną również i bezpośrednio z takich o to też portali społecznościowych.
2. Chatboty i marketing konwersacyjny dla sklepów on-line
Wraz i z takim o to i całym ów rozwojem rynku w e-commerce, rosną również i takie o to oczekiwania nowych, jak i tych starych klientów sklepów internetowych. Jest i o to dodatkowe wyzwanie dla takich o to też właścicieli e-sklepów, ponieważ jednak i oni muszą zapewnić coraz to o wiele lepszą obsługę i doświadczenia zakupowe.
3. Personalizacja przekazu e-commerce
Klienci i takich to też i sklepów internetowych nie chcą być również traktowani jak liczby, czyli takie to numery IP. Obecna na wielu jednak i punktach stylu użytkownika z taką o to marką powinna stać się również i oczkiem w głowie też i sprzedawcy, należytą takich o to głównych trendów e-commerce w 2022 roku.
4. Sklep online – optymalizacja dostawy i płatności
Omówiona jednak i w to i poprzednim to też i ów również akapicie personalizacja łączy się ściśle też również z optymalizacją dostawy i jej metodami płatności. Powinny one jednak i odpowiadać potrzebom i oczekiwaniom też i takiego o to klienta danego to sklepu, a ich o to odpowiedni dobór może i o wiele to bardziej wpłynąć na taki to też i współczynnik konwersji e-commerce i doświadczonego zakupowego odbiorców.