Jak wiesz produktów w Internecie jest bardzo dużo, trudno jest zdobyć ten konkretny produkt, który spełni wszystkie twoje oczekiwania. Dlatego niektóre aplikacje rozwijają się w kierunku ułatwiania wyboru klientom wchodzącym na strony internetowe sprzedawców, którzy mają założone na nich konto. Poznaj platformę, która jako pierwsza pomyślała o niezawodnym sposobie na udane połączenie sprzedaży i zadowolenia klientów.
O sprzedaży online
Sprzedawcy mają na co liczyć na platformie do inspiracji. Obecnie Pinterest oferuje nowe funkcje dla sprzedawców. Działania zwiększające zasięg prezentowanych treści i produktów zyskują na pintereście nowe oblicze. Poznaj ciekawe rozwiązania dla osób sprzedających usługi i produkty na tej platformie.
Najciekawszą nową opcją dla sprzedawców na Pintereście jest możliwość dodania pokazu slajdów. Twórcy kolekcji będą zachwyceni tą opcją. Natomiast ci, którzy nie robili jeszcze serii produktów o podobnym przeznaczeniu, jakiejś wspólnej cesze, mają okazję do rozwoju i zrobienia takiej kolekcji.
Generowane slajdy i treści
Slajdy te są generowane automatycznie więc nie trzeba przejmować się umiejętnościami informatycznymi. Przyciągają uwagę konsumenta i powodują, że każdy kto zajrzy na stronę, znajdzie coś dla siebie. Prędzej czy później wróci, żeby kupić zobaczony produkt. Przykłady przydatnych zagrać na platformie Pinterest znajdziemy również na renomowanym blogu Wysylkowa.pl. Pinterest prezentuje je na zasadzie in-stream, czyli propozycji podobnych przedmiotów do tych, które już kupiliśmy i wyszukiwaliśmy. System ten działa podobnie jak platformy z filmami, które proponują tobie dany film, w oparciu o dotychczas obejrzane.
Jest to dość prosta funkcja, do tego intuicyjna, a zrozumienie jej działania jest banalne. I na tym polega potęga nowych funkcjonalności na Pintereście. Konsumenci będą mogli łatwiej dotrzeć do interesujących ich produktów, właściwie bez wysiłkowo. Wszystko zrobi za nich odpowiedni bot. Jednocześnie sprzedawcy mają większą szansę na zamknięcie transakcji. Przy okazji zyskują też większą klikalność, czyli ruch na stronie, w produkty, więc jeśli masz na stronie reklamy oparte o ilość wyświetleń, masz też dobry sposób na dodatkowy zarobek.
Rozwój Pintersetu
Pinterest poszedł o krok dalej i oferuje profile marek wzbogacone o dodawanie danych sprzedawcy. Kupujący mogą poznać zasady konkretnych marek, wartości jakie im przyświecają podczas tworzenia produktów. Zwiększy to świadomość konsumencką oraz sprawi, że dana idea przyciągnie więcej kupujących. Przykładowo, jeżeli kupujący dowie się, że stolik został wykonany z tworzyw odnawialnych, a kupując ten produkt wspiera ekologiczne rozwiązania, a właśnie jest zafascynowany ochroną środowiska, to zwiększa się szansa, że transakcja dojdzie do zamknięcia. Takie osoby łatwo przyciągają za sobą kolejnych klientów, ponieważ mają mnóstwo znajomych, które interesują się tym samym co one. Marka natomiast pokazuje jak różnorodne ma produkty oraz pomysły na rzeczywistość.
Na pewno pinterest jako aplikacja naprawdę postawiła na rozwój. Ecommerce ma teraz ogromny wpływ na zakupy wielu konsumentów. Platforma, która daje wiele inspiracji postawiła tym razem na rozwój sprzedaży i trzeba przyznać, że zrobiła to doskonale. W nowych funkcjonalnościach odnajdą się zarówno sprzedający, jak i docenią kupujący. Każdy z nas ma dość przeszukiwania i czekania na to, co ma ochotę kupić.
Źródło: socialpress.