Reklama w Internecie to obecnie główny model marketingowy, po jaki sięgają przedsiębiorstwa ze wszystkich sektorów. Sprawdza się tu oczywiście płatna reklama w rodzaju GoogleAds, ale istnieją też mniej kosztowne, a równie skuteczne opcje. Wśród nich warto zwrócić uwagę przede wszystkim na niesamowity potencjał, jaki dla firmy mają social media.
Media społecznościowe – narzędzie skutecznej promocji
Wykorzystując narzędzia serwisów takich, jak Facebook, Youtube czy Instagram, możemy ekspresowo zbudować swoją bazę klientów. Dzięki sieciom znajomych, które posiadają użytkownicy danego serwisu, z łatwością dotrzemy do osób, które w innym wypadku byłyby poza zasięgiem naszych reklam.\
Czy marketing jest ważny dla Twojej firmy
Promocja w social media to także doskonała propozycja dla firm, które nie mogą przeznaczyć wielkich nakładów na marketing. Jeśli zainwestujemy czas i energię w prowadzenie interesującego profilu, pobudzimy ciekawość odwiedzających, a ci z kolei opowiedzą o nas innym. To prawdziwa rewolucja w zakresie działań marketingowych – nigdy jeszcze nie były one tak szeroko dostępne, niezależnie od budżetu firmy!
Reklama w social media – magia indywidualnego kontaktu
Zasięg marketingowy, jaki uzyskamy dzięki social mediom, to nie jedyna zaleta tego kanału reklamy. Dzięki postom w mediach społecznościowych osoby odwiedzające nasz profil nie pozostaną tylko biernymi odbiorcami treści. Wchodząc z nimi w dialog, poznamy ich potrzeby, oczekiwania i zastrzeżenia.
Ten typ informacji zwrotnej od klientów był kiedyś dostępny wyłącznie dla firm, które inwestowały duże kwoty w stworzenie programu ankiet. Dziś każdy właściciel profilu w social media może dowiedzieć się, na czym najbardziej zależy użytkownikom z jego grupy docelowej. Szkoda byłoby nie skorzystać z takiej szansy!